Dlaczego warto

  • zdobędziesz wartościowe kontakty: 
większość odwiedzających WARSAW FOOD EXPO dokonuje lub ma wpływ na decyzje zakupowe
  • spotkasz się z obecnymi klientami:
 bezpośrednie rozmowy i spotkania face-to-face służą budowaniu efektywnych relacji biznesowych
  • sfinalizujesz rozpoczęte rozmowy handlowe: 
atmosfera targów sprzyja rozmowom i zawieraniu konkretnych ustaleń
  • rozpoczniesz międzynarodową sprzedaż: 
dzięki udziałowi w programie Hosted Buyers nawiążesz kontakt z importerami żywności i zwiększysz swoją sprzedaż
  • zaprezentujesz swoją ofertę
: targi to dla odwiedzających kompleksowy przegląd rynku spożywczego
  • zapoznasz się z trendami panującymi w branży
: znajomość tendencji rynkowych pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję i rozwinąć twój biznes
Zostań wystawcą

Polski rynek spożywczy

Pozostałe kraje
Niemcy
Wielka Brytania
Holandia
Włochy

Sektor spożywczy w Polsce jest jednym z najważniejszych w naszej gospodarce. Zajmujemy szóstą pozycję wśród producentów żywności w Unii Europejskiej.

Na tempo rozwoju polskiego przemysłu spożywczego wpływają przede wszystkim popyt wewnętrzny oraz eksport. Polskie artykuły żywnościowe cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem u zagranicznych odbiorców.

Aby dalej się rozwijać, polskie firmy powinny skupić się na ekspansji zagranicznej, zarówno na rynki europejskie, azjatyckie, jak i arabskie oraz intensyfikować działania na rzecz szerszej promocji swoich produktów.

Osiągnij sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy