ZAPREZENTUJESZ SWOJE PRODUKTY I USŁUGI TYSIĄCOM KONSUMENTÓW

Targi Warsaw Food Expo 2019r odwiedziło blisko 7000 gości z kraju i zagranicy. Podczas targów w jednym miejscu spotykają się wszystkie gałęzie branży żywności. Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m.in.: właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menadżerowie, projektanci, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. To tysiące Twoich potencjalnych klientów! Biorąc udział w targach, w charakterze wystawcy, masz aż trzy targowe dni na pokazanie im swoich produktów i usług. A to nie wszystko. Dzięki szerokiej kampanii promocyjnej Warsaw Food Expo oraz dużemu zainteresowaniu mediów Twój brand dotrze także do setek tysięcy ludzi w Polsce i zagranicą.

ZDOBĘDZIESZ CENNĄ WIEDZĘ I POZNASZ NOWOŚCI RYNKU

W biznesie nie możesz pozwolić sobie na stanie w miejscu. Podczas szkoleń, seminariów i konferencji branżowych zdobędziesz cenną wiedzę, którą będziesz mógł wykorzystać w praktyce, a odwiedzając nasze targi odkryjesz najnowsze rozwiązania sprzętowe i produktowe.

NAWIĄŻESZ CENNE KONTAKTY BIZNESOWE

Podczas Food Tech Expo przeprowadzisz rozmowy i zbudujesz cenne relacje biznesowe, które zaowocują nowymi kontraktami. Targi to jedyna taka okazja by nie tylko zbudować bazę nowych klientów, ale także by usłyszeć o ich potrzebach, co pozwoli na jeszcze lepsze dopasowanie oferty do oczekiwań odbiorców, co w efekcie wpłynie na zwiększenie zysków firmy.

BĘDZIESZ MÓGŁ BEZPŁATNIE SKORZYSTAĆ Z PROGRAMU HOSTED BUYERS

To specjalny program stworzony po raz pierwszy w Polsce na taką skalę. Jego podstawowym celem jest zapewnienie wystawcom konkretnych spotkań biznesowych z potencjalnymi kupcami i odbiorcami ich produktów usług. Program obejmuje nie tylko Polskę, ale również kraje ościenne (głównie z Europy Środkowo-Wschodniej) nadając międzynarodowy charakter całemu wydarzeniu.

Dodatkowa oferta marketingowa dla wystawców

Sprawdź dodatkową ofertę marketingową dla wystawców, którą oferuje Ptak Warsaw Expo.

Zobacz więcej

Dedykowana zabudowa targowa

Sprawdź ofertę indywidualnej zabudowy targowej, którą oferuje Ptak Warsaw Expo. Skorzystaj ze sprawdzonej oferty zgodnej z najnowszymi trendami w preferencyjnej cenie.

Zobacz więcej

Dokumenty do pobrania

Profil odwiedzającego

sektor handlu
  • sieci handlowe (międzynarodowe, ogólnopolskie, regionalne, lokalne)
  • grupy zakupowe
  • ogólnopolskie, regionalne sieci franczyzowe
  • dystrybutorzy żywności i hurtownie spożywcze
  • sklepy internetowe, e-commerce
  • sieci stacji paliw i saloników prasowych
  • firmy vendingowe
sektor HoReCa
  • restauracje i kawiarnie, w tym hotelowe
  • firmy cateringowe
hosted buyers
  • kupcy zagraniczni zainteresowani importem produktów spożywczych do swoich krajów

Opinie o targach

Bardzo wysoko oceniam sposób organizacji targów zarówno pod względem systemowego przygotowania (…), jak również bardzo szybki i profesjonalny kontakt z Państwa strony. Mieliśmy możliwość nawiązania wielu bardzo cennych kontaktów (…)

Całość – zarówno targi, jak i konferencja okazała się sukcesem, a nasza marka zaczęła być kojorzona jako ambasador branży. Świetny kontakt z przedstawicielami targów i pomoc w trakcie konferencji.

Obecność na targach Warsaw Food Expo pozwoliła nam na nawiązanie nowych kontaktów handlowych oraz zaprezentowanie marki Love Nature. Na naszym stosiku mogliśmy spotkać się z dotychczasowymi klientami jak i tymi, którzy słyszeli o nas (…)

Jak osiągnąć sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy