Dlaczego warto
- jedna z dwóch najważniejszych w Polsce imprez branżowych dedykowanych sektorowi rolno-spożywczemu
- biznesowy charakter wydarzenia i doskonała przestrzeń do dialogu pomiędzy producentami a dystrybutorami żywności
- okazja do nawiązywania relacji biznesowych w ramach rynku krajowego, jak również rozwijania i zwiększania eksportu produktów
- zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji


Dokumenty do pobrania
- program Hosted Buyers, realizowany z sukcesem od 3 lat
- miejsce do prezentacji nowości oraz rozmowy o trendach na rynku spożywczym
- bogata agenda konferencji, seminariów i prezentacji, która stanowi okazję do dyskusji o perspektywach rozwoju branży
- duże zainteresowanie sektora HoReCa - około 30% odwiedzających

Profil odwiedzającego
sektor handlu
- sieci handlowe (międzynarodowe, ogólnopolskie, regionalne, lokalne)
- grupy zakupowe
- ogólnopolskie, regionalne sieci franczyzowe
- dystrybutorzy żywności i hurtownie spożywcze
- sklepy internetowe, e-commerce
- sieci stacji paliw i saloników prasowych
- firmy vendingowe
sektor HoReCa
- restauracje i kawiarnie, w tym hotelowe
- firmy cateringowe
hosted buyers
- kupcy zagraniczni zainteresowani importem produktów spożywczych do swoich krajów
Nawiążesz ważne kontakty biznesowe
Na WARSAW FOOD EXPO 2021 przeprowadzisz rozmowy i zbudujesz cenne relacje biznesowe, które zaowocują nowymi kontraktami
Zaprezentujesz swoje produkty tysiącom klientów
Poprzednią edycję targów odwiedziło tysiące Twoich potencjalnych klientów. Biorąc udział w targach, w charakterze wystawcy, masz aż trzy targowe dni na pokazanie im swoich produktów
Zdobędziesz cenną wiedzę i poznasz nowości na rynku
W biznesie nie możesz pozwolić sobie na stanie w miejscu. Podczas szkoleń, seminariów i konferencji branżowych uzupełnisz swoją wiedzę, zwiedzając targi odkryjesz najnowsze rozwiązania sprzętowe i produktowe
Opinie o targach


Bardzo wysoko oceniam sposób organizacji targów zarówno pod względem systemowego przygotowania (…), jak również bardzo szybki i profesjonalny kontakt z Państwa strony. Mieliśmy możliwość nawiązania wielu bardzo cennych kontaktów (…)

Całość – zarówno targi, jak i konferencja okazała się sukcesem, a nasza marka zaczęła być kojorzona jako ambasador branży. Świetny kontakt z przedstawicielami targów i pomoc w trakcie konferencji.

Obecność na targach Warsaw Food Expo pozwoliła nam na nawiązanie nowych kontaktów handlowych oraz zaprezentowanie marki Love Nature. Na naszym stosiku mogliśmy spotkać się z dotychczasowymi klientami jak i tymi, którzy słyszeli o nas (…)
Jak osiągnąć sukces
- poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
- opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
- roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
- wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
- roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
- zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
- dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
- prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
- przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
- zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
- zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
- przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
- przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
- reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
- przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
- zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
- wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
- wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
- przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
- nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
- przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
- zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
- wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
- zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
- zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
- skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy