Osborne Clarke

logo-exhibitor

Opis Wystawcy

PL

Na bieżąco śledzimy globalne megatrendy, które wpływają na sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i prowadzimy nasz biznes.

Transformacja technologiczna, kryzys klimatyczny i ewolucja współczesnych miast – te globalne trendy stawiają przed nami nieznane dotąd wyzwania, ale jednocześnie tworzą nowe możliwości. Nie boimy się zmian, które przyniesie jutro. Traktujemy je jako szansę na rozwój zarówno dla nas, jak i naszych klientów.

Wspólnie z naszymi klientami stawiamy czoła nowym wyzwaniom, osiągamy zamierzone cele i świętujemy sukcesy.

Osborne Clarke dla FMCG
Prowadzenie biznesu w branży FMCG staje się z roku na rok coraz większym wyzwaniem.
Nowe regulacje, obowiązki, zakazy i nakazy wsparte „czujnym okiem” organów kontroli
powodują, że łatwo o błąd, nawet nieświadomy, skutkujący mniej lub bardziej dotkliwymi
sankcjami karnymi, finansowymi lub reputacyjnymi.
Eksperci kancelarii oraz Związku Pracodawców EKO-PAK zidentyfikowali osiem w yzwań, które będą kluczowe dla przyszłości i kierunków dalszego
rozwoju branży FMCG w Polsce w 2023 roku. Warto wiedzieć co może przynieść regulacyjna
przyszłość i zachować ostrożność. W przygotowaniu się na te wyzwania oraz w drodze do ich
realizacji ma pomóc Przewodnik dla biznesu – 8 wyzwań dla branży FMCG w 2023 r. naświetlając najnowsze, ale także najtrudniejsze
regulacje oraz zjawiska, z którymi przedsiębiorcom przyjdzie się zmierzyć.
Przewodnik udostępnimy Państwu podczas Targów.