hala C, sala konferencyjna nr 1

„Tajemnice jakości – wyzwania dla producentów"”

Debata ekspercka podczas targów Warsaw Food Expo w dniu 21 maja 2024 r.

W dniu 21 maja bieżącego roku, w przestrzeniach PTAK WARSAW EXPO, położonego w Nadarzynie przy Al. Katowickiej 62, nieopodal Warszawy, odbędzie się istotne wydarzenie w ramach Międzynarodowych Targów Żywności – Warsaw Food Expo.

Będzie to debata ekspercka pt. „Tajemnice jakości – wyzwania dla producentów”. Ma ona na celu zgłębienie kluczowych kwestii związanych z jakością oraz bezpieczeństwem żywności, stojącymi przed współczesnym sektorem spożywczym.

Zorganizowana przez Gemini Group, wydawcy miesięcznika Rzeźnik polski, firmę o ugruntowanej pozycji w organizacji specjalistycznych wydarzeń dedykowanych branży spożywczej, debata będzie korzystać z bogatego doświadczenia oraz wiedzy technicznej dostarczonej przez J.S. Hamilton. To akredytowane laboratorium badawcze, uznawane za lidera rynku badań w Polsce, wniesie do dyskusji swoją ekspertyzę, podkreślając znaczenie naukowego podejścia do zagadnień jakości i bezpieczeństwa żywności.

Wydarzenie zgromadzi szerokie grono uczestników, w tym przedstawicieli firm przetwórczych, organizacji branżowych, a także przedstawicieli handlu. Wspólnie będą oni debatować nad aktualnymi wyzwaniami i zagrożeniami, które mają bezpośredni wpływ na standardy produkcji żywności, jej dystrybucję oraz konsumpcję. Wymiana doświadczeń i poglądów między różnymi segmentami rynku spożywczego ma na celu wypracowanie skutecznych strategii radzenia sobie z tymi wyzwaniami.

Warsaw Food Expo to wydarzenie o szerokim zasięgu, prezentujące kompleksowy przegląd produktów spożywczych, skierowane zarówno do sieci handlowych, dystrybutorów i hurtowni, jak i do sektora HoReCa. Stanowi ono platformę nie tylko dla wymiany wiedzy i doświadczeń, ale również dla nawiązywania nowych kontaktów biznesowych i odkrywania najnowszych trendów w branży spożywczej. Udział w targach to nie tylko możliwość uczestnictwa w debacie ekspertów, ale także okazja do zapoznania się z nowościami rynkowymi i nawiązania cennych kontaktów biznesowych, które mogą przyczynić się do rozwoju i innowacji w sektorze spożywczym.