Dlaczego warto

  • jedna z dwóch najważniejszych w Polsce imprez branżowych dedykowanych sektorowi rolno-spożywczemu
  • biznesowy charakter wydarzenia i doskonała przestrzeń do dialogu pomiędzy producentami a dystrybutorami żywności
  • okazja do nawiązywania relacji biznesowych w ramach rynku krajowego, jak również rozwijania i zwiększania eksportu produktów
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • program Hosted Buyers, realizowany z sukcesem od 3 lat
  • miejsce do prezentacji nowości oraz rozmowy o trendach na rynku spożywczym
  • bogata agenda konferencji, seminariów i prezentacji, która stanowi okazję do dyskusji o perspektywach rozwoju branży
  • duże zainteresowanie sektora HoReCa - około 30% odwiedzających

Profil odwiedzającego

sektor handlu
  • sieci handlowe (międzynarodowe, ogólnopolskie, regionalne, lokalne)
  • grupy zakupowe
  • ogólnopolskie, regionalne sieci franczyzowe
  • dystrybutorzy żywności i hurtownie spożywcze
  • sklepy internetowe, e-commerce
  • sieci stacji paliw i saloników prasowych
  • firmy vendingowe
sektor HoReCa
  • restauracje i kawiarnie, w tym hotelowe
  • firmy cateringowe
hosted buyers
  • kupcy zagraniczni zainteresowani importem produktów spożywczych do swoich krajów

Nawiążesz ważne kontakty biznesowe


Na WARSAW FOOD EXPO 2020 przeprowadzisz rozmowy i zbudujesz cenne relacje biznesowe, które zaowocują nowymi kontraktami

Zaprezentujesz swoje produkty tysiącom konsumentów


Poprzednią edycję targów odwiedziło tysiące Twoich potencjalnych klientów. Biorąc udział w targach, w charakterze wystawcy, masz aż trzy targowe dni na pokazanie im swoich produktów

Zdobędziesz cenną wiedzę i poznasz nowości na rynku


W biznesie nie możesz pozwolić sobie na stanie w miejscu. Podczas szkoleń, seminariów i konferencji branżowych uzupełnisz swoją wiedzę, zwiedzając targi odkryjesz najnowsze rozwiązania sprzętowe i produktowe

Opinie o targach

Bardzo wysoko oceniam sposób organizacji targów zarówno pod względem systemowego przygotowania (…), jak również bardzo szybki i profesjonalny kontakt z Państwa strony. Mieliśmy możliwość nawiązania wielu bardzo cennych kontaktów (…)

Całość – zarówno targi, jak i konferencja okazała się sukcesem, a nasza marka zaczęła być kojorzona jako ambasador branży. Świetny kontakt z przedstawicielami targów i pomoc w trakcie konferencji.

Obecność na targach Warsaw Food Expo pozwoliła nam na nawiązanie nowych kontaktów handlowych oraz zaprezentowanie marki Love Nature. Na naszym stosiku mogliśmy spotkać się z dotychczasowymi klientami jak i tymi, którzy słyszeli o nas (…)

Jak osiągnąć sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy